Vilken natt

Vilken speciell natt det blev till idag.
En mycket intressant sådan. Ja vad ska man säga när den ena sover så vaknar den andra. Kanske någon känner igen. Men men. Nellieh somna kl.23 yes nu får mor sova äntligen, börjar räkna timmar om Nellieh sover så och så många timmar då får jag så och så mycket sömn. Men det kunde jag drömma om. För en timme senare vakna Nalah och hade inte direkt planer och lägga sig igen. Härligt upp med det trötta humöret mor.
Jag försökte få henne till och ligga och mysa med mig i våran säng men fick inte direkt någon respons. Tillslut somna hon och hoppsan något mini troll hade bestämt sig för att det var dags för lite rutiner.
Ja då satt vi alla nede i soffan och såg på en djurkanal klockan 01.30-02.30 samtidigt som Nalah var hungrig och åt samtidigt som sin lilla syster. Nalah i säng 02.45 somnade med en gång och lika så nellieh.
Nu mamma närmar sig klockan mitt på natten ca.03 och det är din tur att få sluta ögonen för lite sömn. :)
Det positiva med denna situation var att det var skönt att ha sällskap av Nalah mitt på natten. 
 
Just nu har jag inte så mycket att skriva om för att det sker inte så mycket när det e iskallt ute. är bara hemma i stort sätt. Byter blöja ammar och "vilar"..
Kanske får lite mer spännande dagar när S kommer hem igen.
Just nu bara längtar jag till varmare dagar så man kan gå långa turer.
Våren kom till mig! NU!
 ♥Angelina&Nalah&Nellieh♥

Kommentera inlägget här :