STUND - Min salong!


Har inte visat hur salongen jag jobbar på ser ut, som ni vet så har jag blivit del ägare av en salong. Det e konstigt att få säga det men det e faktiskt min salong tillsammans me två andra då.. men det räknar vi inte me nu, utan jag får säga MIN salong! ;)

Ute!


Från halv trappan upp till shamponeringarna/vänt hörna!


salongen ligger direkt när man kommer in, det e då fyra stolar vid sidan av varandra.


Halv trappan upp till shamponeringarna/vänt hörnan som ni också ser.


samma men tagen från andra sidan rummet. En till liten hörna!



Så i tilllägg som jag inte har tagit några bilder av så har vi vårat lilla kryp inn på nedrevåningen trappan ned kan ni se en liten skumt av på någon av bilderna, här nere har vi våran soffhörna, mini kök/tvättstuga i ett.

Jag är väldigt nöjd me mina nya kollegor.
Stort TACK till min kollega Renate som fick in mig i denna stil rena salong.


Kärlek Angelina

Kommentera inlägget här :